Vraagjes
- login of registreer om te reageren
Ff 2 vraagjes : hoe nodig je iemand uit en wanneer komen er nieuwe goodies in de ruilshop want alles is bijna uitverkocht :( tshirts van the oddword bijvoorbeeld ? :)
Invites zijn uitgeschakeld sinds kort omdat het systeem niet goed werkte; sommigen konden niemand inviteren, en als ze dat wel konnen, werden de punten verkeerd toegekend enzovoort. Maar, geen reden om Fuzz niet aan te bevelen aan je vrienden.
Momenteel is de ruilshop al weer wat bijgevuld, hopelijk zit er iets in dat je kan gebruiken!
hoe lang duurt het vooraleer je je ruil item ontvangt? & hangen er daar extra kosten aan vast of niet.. in dit geval spreek ik over de switch volume 17 cd.
ik denk dat je enkel een Itunes account moet aanmaken, voor die switch te downloaden.
agh kan da ni gelezen dat me itunes was jammerrr:p merci!
De Switch is inderdaad een digitale download. Sowieso zijn er bij ruilitems nooit extra kosten verbonden.
Het is nog even wachten voor de Switch want ik heb al een eindje terug hen gecontacteerd om de downloadcodes te sturen, maar die blijven weg...
Jullie krijgen die zodra ik ze ontvang!
En voor ruilitems: het is nog even wachten. Het kost ons ook steeds veel om alles te versturen met de post...
Voor de switch cd is niks van Itunes voor nodig ;)
gewoon downloaden.
De 2 laatste nummers van de cd zaten er wel niet bij
Wat is er met onze punten en de ruilshop gebeurd ??? :(
We hebben besloten om (momenteel) het ruilsysteem offline te halen wegens de zware processen die het eist van de server.
Maar we houden u nog zeker op de hoogte !

Iemand uitnodigen is heel simpel, je gaat naar je eigen profiel, naar het tabblad "invitations" en dan "new invitation" ^^
Ivm de nieuwe goodies kan ik geen antwoord geven, sorry :D
it's a left-handed thing, you wouldn't understand