De vernieuwde site op 20/1/11
- login of registreer om te reageren
Omdat hier nog geen topic over was heb ik er maar een over gemaakt omdat ik hier toch iets over kwijt wou. Sorry Fuzzy als jij dit wou doen.
Eerst wil ik Fuzzy bedanken voor deze prachtige nieuwe lay out, ik vind hem veel strakker en netter en veel leesbaarder.
Ik had nog enkele verbeterpuntjes en wou jullie mening hierover ook:
- Ik zou misschien fuzztv boven de tags zetten
- De verscheidene pagina's van de events kloppen niet echt als je op 1,2,3,4,.. klikt veranderet er niets
- EDIT: nu er toch zoveel evenementen gaan komen/zijn zouden ze geen onderderverdeling krijgen per maand/per datum of in een kalendertje
Moesten jullie nog bemerkingen/ felicitaties over de nieuwe lay-out mogen die hier geplaatst worden
Als jij mij geld en tijd geeft, lever ik onderscheidende inhoud! Deal or no deal ? :p
hah :D helaas ga ik u daarin moeten teleurstellen ...
Ik zeg alleen maar wat ik denk natuurlijk. Je bent tot niets verplicht en t loopt best oke tot nu toe. Ik denk gewoon dat er meer potentieel is ;) maar tis jullie blog!
We zijn nog volop in ontwikkeling en onze onderscheidende content zal zich in de toekomst nog meer onderscheiden: voorbeelden zijn de originele interviews, de mixtape besprekingen en als teaser, de komende Fuzz podcasts :)
Suggesties voor de redactie mogen natuurlijk ook van jullie komen ;)
da van op studio brussel had ik zelfs nog niet gehoord : D
zalig!
Inderdaad, Fuzz kan en zal zich onderscheiden van de blogs. Dat zijn we in mijn opzicht sowieso al; we zijn het enige Nederlandstalige medium in België, hebben een veel uitgebreidere structuur dan blogs die gwn post onder post hebben, herbergen een groeiende community, onze ruilshop en ook inhoudelijk; geregelde interviews, diepgaande reviews, enzovoort. En we zullen ons blijven onderscheiden!
eum btw bij mij (google chrome) zijn alle afbeeldingen kapot :s
Bij mij werken de afbeeldingen ook niet.
Nu hopelijk terug wel, problemen met de server.

ik denk dat de grootste uitdaging voor de fuzz crew is om anders te zijn. Er zijn letterlijk honderden elektroblogs, fuzz kwam daar vrij laat bij. Het begin was mooi enzo, maar nu mag te trein niet stilvallen. Jullie moeten iets vinden waardoor je je van de andere blogs onderscheidt denk ik ;)